Mijn Volgers

donderdag 7 november 2013

Winters/Kerstkaartje

Hoi hoi 
Daar ben ik weer met een "normaal" kaartje hihihi. Ik wil iedereen bedanken die een reactie op mijn vorig kaart hebben achter gelaten.
Dus deze keer geen cas kaart maar een kaart met ingekleurde afdrukjes.
Bij t schraphuis op facebook hebben ze een leuke challenge staan en daar wilde ik wel graag aan meedoen.
Ik heb hiervoor de nieuwste stempels van Magnolia gebruikt en ingekleurd met distress inkt.
De afmeting van deze kaart is 13 x 13,5 cm en leent zich prima voor het opmaken van restje DP.
Dus ik ben even mijn bak ingedoken om te zien wat ik  hiervoor zoal nog had liggen.
Dit is de voorkant en de kaart sluit met een lintje. Moet ook wel want het is met elkaar nog wel een dik pakketje geworden.
Hier is de kaart voor een gedeelte geopend.
Wat stansjes gebruikt om het op te leuken.
En hier is de kaart helemaal open gevouwen.

Wat heb ik zoal gebruikt;
Wit en donker blauw cardstok
Verschillende soorten Design papier
Stansen van;
Marianne Design, Martha Stewart, Spellbinders, Joy en Magnolia
Stickles
Frantage
Lint
Grof gaas lint
Twine
 Bloemen van WOC
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en binnenkort kom ik nog even een nieuw kaartje showen die ik gemaakt heb voor de verjaardag van een collega van mij.
 (Oeps, weer een zonder een poppetje hahaha, maar die zijn ook leuk om te maken hoor.)




30 opmerkingen:

  1. ik vind je normale kaart wel zoooooooooooooooooo mooi prachtig mooie kleuren kortom een toppertje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal te gek en zo mooi ingekleurd.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sieta
    een geweldig mooie kaart en gaaf model!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat een prachtige kaart heb je gemaakt en zoveel op verwerkt, heel erg mooi gedaan Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta, ik zie dat jij tweede bent geworden bij het scrapchallenge blog, en winnaar bij Hobbyhome. Van harte gefeliciteerd. Het is ook een geweldig mooie kaart hoor. En dit kaartje is ook weer schitterend mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sieta,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt zo mooi een heerlijk winter tafereeltje!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou geef mij deze normale kaarten maar hoor hihihih die zijn heel erg mooi. het is echt een plaatje

    liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart! En dan met wel 2 van die mooie afdrukjes!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Sieta! Mooie papier heb je gebruikt, Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Sieta. Er valt zo veel moois op te zien. Leuk model ook.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoiets gaaaaaaaaaaaaaafs met restjes papier die zo onwijs goed bij elkaar passen, super Sieta!! Heel leuk model en je inkleurwerk is ook weer super mooi!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart Sieta in mijn lievelingskleur Blauw!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is werkelijk prachtig, mooi papier nog steeds van Bo Bunny, leuk model, echt een topper hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wowwwwww prachtige kaart heb je gemaakt Sieta. Mooie kleur blauw en wat een leuke details. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Sieta, ik vind de kleur erg mooi en alle gebruikte materialen en jij hebt er een schitterend geheel van gemaakt!!!
    Fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow wat een schitterende kaart in mijn favoriete kleur.
    Ook heel erg mooi gemaskerd

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nou ja normaal.... supermooi is die, prachtig met al die mooie kleuren en een enig model, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaartje, heel mooie stempels en zo mooi van kleur
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Sieta, Ik zag hem al op facebook staan, maar nu helemaal uitgevouwen. Wat is ie leuk en wat een werk. Een kaart waarbij ik achter de brievenbus zou gaan liggen. Moet je na gaan we wonen in een flat, dus beneden bij de brievenbussen!! Brrrr..... Maar dat zeg genoeg hoe leuk ik hem vind.
    Gezellig weekend. Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sieta wat een super leuk kaartje heb je gemaakt. Wat is die stempel ook een schatje. Een lust voor het oog om naar te kijken. Bedankt voor je deelname aan ons HH-blog.
    Groeten,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Absolutely gorgeous!!! Thanks for sharing with us at 7Kids College Fund!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is gorgeous - love the folds. Thanks for sharing this for CCAYR 'winter wonderland' challenge - hope to see you again soon, Hazel, CCAYR design team - you could also enter this into my CHNC challenge extra for November - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een ontzettend mooi en gaaf kerstkaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a gorgeous card! Love this image and your coloring! The frantage and ribbon are fabulous! So glad you shared with us at 7 Kids College Fund!
    Jackie

    Please click here to join in my Blog Candy!

    SchoolinandScrappin
    7 Kids College Fund Challenge
    7 Kids College Fund Store Blog
    7 Kids College Fund Facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Very pretty card! Thanks for joining us at www.7kidscollegfund.com.
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje! Het ziet er super uit!
    Bedankt voor het meedoen aan het HH challenge blog!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thanks for adding for CHNC challenge extra for November - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Echt super leuk Sieta! Vind de kleuren echt geweldig :D!

    Bedankt voor het meedoen bij Simply Magnolia!
    Liefs,
    Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. A beautiful Joy fold card. I like making these shape cards too. Thank you for joining in at Crafty Hazelnuts Extra this month. Hugs Mrs A. (GDT).

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.