Mijn Volgers

zaterdag 21 december 2013

Challenge # 41 bij Time for Magnolia


Hoi hoi lieve bezoekers van mijn blog.
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Time for Magnolia en de opdracht is;  Alles mag.
En dit is mijn voorbeeldkaart geworden, heerlijk in het roze gemaakt.


Het model is een criss cross insteekkaart. Tilda, uit de serie Litttle London,  ingekleurd met copicmarkers.


Voor de kaart heb ik gebruikt;
Wit en roze cardstock
DP Maja Desing 
Stansen van Memorybox, Marianne Design, Martha Steward 
Hart doily
Klei vlinders
Bloemen WOC
Alle randjes weer met de hand gestikt.


Dit is de binnenkaart waarvan ik de tekst op de computer gemaakt heb.
Hier zie je het prachitge DP wat beter.


Hier nog even het afdrukje.
Dit is de laatste reguliere challenge van dit jaar bij Time for Magnolia, 2 januari 2014 komen we weer terug met een nieuwe kerst-challenge.
Wij nemen even een kerst/oud en nieuw-stop, maar komen wel bij jullie langs om de inzendingen te bewonderen. Dus 28 december is er geen challenge bij Time for Magnolia.
Doen jullie ook weer gezellig mee, wij zouden het super leuk vinden als we dit jaar af kunnen sluiten met een groot aantal deelnemers.

Komen jullie ook nog even HIER kijken wat mijn DT-collega's aan prachtige voorbeelden hebben gemaakt?
Bij deze wens ik jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2014.


14 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, Sieta. Ja, heerlijk dat roze hi,hi,hi.
    Leuk gedaan met die tekst.
    Ik wens je ook hele fijne feestdagen en natuurlijk een gezond en zeer creatief 2014.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar word ik stukken vrolijker van dan het weer buiten Sieta, enig al die heerlijke kleurtjes!
    2 januari terug voor een kerst-challenge......................weet je dat wel zeker???????

    Fijne dagen, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Irene dat klopt. Tot de zomerstop elke 2e van de maand is er dan een kerst challenge.

      Verwijderen
  3. Wat heb je weer een toppertje van een kaart gemaakt Sieta, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    een pracht van een kaart en zo lief in het roze.
    van deze kant vast hele fijne feestdagen toegewenst door corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige criss cross kaart Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Sieta, erg mooi zo in het rose.
    Fijn weekend. gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart. Hele mooie kleur heb je gebruikt en de afbeelding vind ik zo leuk!.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card! Beautifully designed and colored. I love all the pink. Thanks for joining us at www.7kidscollegefund.com.

    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very Beautiful criss-cross card, love all the details!
    Thank you for joining us at Marvelous Magnolia this time!
    Hugs Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow What a Gorgeous Card! Great Desisgn and Beautifully Embellished. Thanks for joining us at Marvelous Magnolia!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.