Mijn Volgers

dinsdag 3 december 2013

Kerstkaart


Hoi hoi bloggers.
Vandaag wil ik jullie nog een kerstkaart laten zien wat ik in de afgelopen weken nog gemaakt heb en nog niet op mijn blog had gezet.
Momenteel zit ik in een erg drukke periode en aan de knutsel kom ik haast niet toe.
Voor TFM had ik al in voren gewerkt omdat ik wist dat dit eraan zat te komen.
Deze keer weer een kaart zonder ingekleurde stempel, maar heel leuk om te maken. En op deze manier kom je ook nog eens van je restjes DP af.
De tekst heb ik op de computer gemaakt.
De kaart zelf is van wit cardstock, daarop rood cardstock en daarop weer wit cardstock wat ik met een embossings mal door de cuttlebug heb gehaald.

Ik wens iedereen een fijne dag en tot mijn volgende post.


9 opmerkingen:

  1. hoi Sieta, heel leuk om zo je restjes papier te gebruiken, want je kaart is superleuk en mooi geworden, succes met alle drukte, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sieta
    een pracht van een kaart niet teveel erop en toch sfeervol
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,

    Ik vind het een erg mooi kaartje geworden!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een eenvoudige maar hele mooie kaart Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi strak kaartje!! Succes met de drukte.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kerstkaart Sieta, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi Sieta, weer eens wat anders dan een cutie!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.