Mijn Volgers

maandag 9 december 2013

Mijn SOL uitwerking voor de club van Tiets


Hoi hoi lieve bloggers.
Afgelopen week was er een SOL bij de club van Tiets en daar wilde ik, ondanks alle drukte, toch wel heeeeel graag aan meedoen.
Op een gegeven moment spande het er even om als ik hem wel op tijd af kon krijgen, want er ging best wel erg veel tijd inzitten. (en die had ik juist zo weinig)
Hier onder mijn uitwerking ervan. (de foto hierboven is de voorkant)







Deze pagina's zijn gemaakt van WC rollen en de laatste is ietsje langer en is de laatste in de rij geworden en van een keukenrol gemaakt. Het DP is allemaal restjes uit de restjes bak, dus die is ook weer wat minder vol! Binnenin de plat gemaakte rollen zitten de volgende labels.

voorkant
en achterkant.
De SOL begon dinsdag avond (3-12)en t/m zondag 8-12 kon je de creatie's  inleveren en vandaag heeft Tiets de winnaar bekend gemaakt.
En ja voelen jullie hem al aankomen??????, YES YES YES die van mij is uiteindelijk als winnaar gekozen uit alle prachtige creaties die ingezonden zijn.
Nogmaals bedankt Tiets voor deze geweldig leuke SOL, het was een super gave uitdaging om er mee aan de slag te gaan.
Ik wens iedereen nog een fijne avond.



6 opmerkingen:

  1. Wat schitterend gemaakt Sieta, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gemaakt en proficiat met winnen!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW WOW Sieta, wat een schitterend mini album. En van harte gefeliciteerd dat de jouwe is gekozen als winnaar.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig label boekje heb je gemaakt, met schitterende vintage plaatjes.
    heel erg mooi gedaan Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er allemaal erg leuk uit. mooie album en gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt hoor Sieta, ik neem me al zo lang voor om een keertje mee te doen, maar het komt er gewoon nooit van, waarom zitten er maar 24 uren in 'n dag? groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.