Mijn Volgers

zondag 1 december 2013

Winnaar Candy

Hoi hoi bloggers.
Zoals beloofd maak ik vandaag de winnaar bekend van mijn Sinterklaas Candy.
Er zijn 34 personen die een reactie achter gelaten hebben op mijn candy.
Ik heb de random generator gebruikt om uit deze reacties een winnaar te trekken.

Het volgende nummer is eruit gekomen.
------
-----
----
---
--
-

Reactie 11 is van Karin van KarinsArtScrap.
Gefeliciteerd Karin, wil je mij even je adres door mailen, dan stuur ik jou de candy zo spoedig mogelijk toe.
Ook wil ik iedereen bedanken die mee gedaan hebben.

Allemaal nog een fijne zondag en tot mijn volgende post.


9 opmerkingen:

  1. Sieta dank je wel voor deze verloting, Karin van harte gefeliciteerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Karin en jij bedankt Sieta..fijne pakjesavond !!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Karin! En Sieta dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow ik wist niet wat ik las maar wat gaaf dat ik deze candy heb gewonnen Sieta.
    Ben er heel erg blij mee, dank je wel.
    Ik ga je mailen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Karin en Sieta natuurlijk hartelijk bedankt dat je dit gedaan hebt!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijnjtes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd Karin! dank je wel, Sieta, voor de kans.
    fijne sinterklaas avond.....als je gaat vieren! succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Karin van harte gefeliciteerd en Sieta, je hebt weer iemand blij kunnen maken, fijne avond en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Karin en dank je wel Sieta voor deze kans
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Karin proficiat, en Sieta bedankt voor deze kans.
    Fijne pakjes avond donderdag.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.