Mijn Volgers

zondag 2 februari 2014

Challenge # 46 Time for Magnolia


Hoi hoi bloggers.
Vandaag start er weer een kerstchallenge bij Time for Magnolia.
De opdracht deze keer is " alles mag in kerstsfeer".
En dit is mijn voorbeeld geworden.


Deze keer heb ik het afdrukje eens ingekleurd met potloden, weer eens heel wat anders dan wat ik normaal gebruik. Mijn dochter had nog een mooie doos met potloden liggen waar ze niets meer mee deed. En ik had wel weer eens zin in een uitdaging, dus met de potloden aan de gang gegaan. Zelf ben ik wel redelijk tevreden over het eindresultaat.


Het maken van de kaart zelf heeft me nog wel wat moeite gekost. De inspiratie was deze keer wel erg ver weg. Pffff wat kan je dan zitten worstelen met je spulletjes om het tot een, voor jouw idee, goed resultaat te komen.
Doen jullie ook weer gezellig mee, je hebt weer een maand de tijd om je creatie in te leveren. Kijk voor de voorbeelden die mijn DT-maatjes gemaakt hebben op het blog van Time voor Magnolia.

Deze kaart doet mee bij;
http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/2014/01/challenge-27-anything-goes.html
http://simplymagnolia.blogspot.nl/2014/01/fruity-favourites-challenge-and-dt-call.html
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/2014/01/tuesday-challenge-anything-goes.html


Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag.


9 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt al heb je zitten worstelen je hebt het er weer goed vanaf gebracht Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi en lief kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!! Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij YMAM.

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an adorable Christmas card this is. I love your layout and pretty embellishments. Thank you for joining us over at Magnolia-licious challenge. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldige mooie kerstkaart
    Bedankt voor je deelname bij YMAM
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Siete,

    Your card is adorable and so festive! The design is wonderful as are the color choices. Thank you so much for entering your treasure into the Anything Goes Challenge at Magnolia-licious! Good luck to you!

    XO,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.