Mijn Volgers

zaterdag 15 februari 2014

Challenge # 47 Time for Magnolia


Hallo lieve blogmaatjes.
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Time for Magnolia en de opdracht is "Tilda only".
Ik heb voor deze opdracht een verjaardagskaart gemaakt en is verstuurd naar mijn DT-maatje Nicole die afgelopen maand jarig was.


Een heerlijk paars kaartje is het geworden waarvan het afdrukje is ingekleurd met copic markers.
Het model kaart is gemaakt met de Go Kreate mal "Frilly 2".


Verder heb ik voor deze kaart gebruikt;
Wit en paars cardstock
DP Maja Design
Tekststempels
Bingokaart stempel
Labelstansen Magnolia
Vlinderstans Noor
Taartkleedje
Plakparels
Lint
Bedeltje
Bloemen WOC
en natuurlijk weer Frantage op het afdrukje
Zijn jullie benieuwd naar de voorbeelden van mijn DT-maatjes, kijk dan even hier om ze te bekijken.
Deze keer een korte post, want ik zit al bijna 3 weken met een stevige verkoudheid, die maar niet over wil gaan en kom aan alles maar niet toe. Doe alleen wat echt nodig is en voor de rest hang ik maar wat rond en baal van mijzelf. Er zitten dagen tussen dat ik denk "hé het knapt wat op", maar dan slaat het weer in alle hevigheid toe en zit ik propje vol in mijn hoofd. Stomen en ibuprofen zijn op dit moment mij trouwe kameraadjes.  Heb ik weer eens na jaren en griepinjectie gehad met dus dit als resultaat. Voor jaren terug via mijn werk ook eens een gehad en de hele winter aan het kwakkelen geweest, dus had ik me voorgenomen om nooit weer een te nemen, tot afgelopen keer dus. Deze dame ziet er voor de komende jaren dus maar weer vanaf.

Ik wens iedereen nog een fijn weekend.





12 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Sieta! Beterschap, hoop dat je snel weer wat opknapt.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow schitterende bewerkte kaart Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie,lieve kaart! En voor jou heel veel beterschap!! Inderdaad volgende keer maar geen griepprik meer, zo is het middel erger dan de kwaal....
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    jeetje hoop dat je snel van je verkoudheid af bent want dit is echt niet prettig maar wat wel prettig is om naar je geweldig mooie en lieve kaart te kijken
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! Wat heb je dit ontzettend mooi gemaakt weer, ik heb hem even vergroot en dan zie je alle prachtige details, geweldig mooi gemaakt weer.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta,

    Super leuk en mooi gemaakt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje en zo'n mooie kleuren
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zo gaaf Sieta SCHITTEREND!!!!
    Je creaties onder dit bericht zijn ook weer stuk voor stuk juweeltjes.
    p.s. beterschap hoop dat je je snel weer beter voelt.

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is schitterend enneh beterschap meid.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super kaart Sieta heel mooi in het paars en denk dat Nicole er superblij mee was.Vervelend hè zo verkouden te zijn,weet er alles van heb het zo'n 20 jaar chronisch gehad stomen,ibuprofen komt me allemaal bekend voor.Maar ben ooit aan me neus geopereerd en het gaat stukkenbeter met me,mag niet klagen.Ik wens je heel veel beterschap toe.

    lieve groetjes en een dikke X Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben het helemaal met Tinneke eens. Dit kaartje is SCHITTEREND!
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.