Mijn Volgers

donderdag 27 februari 2014

Even heel iets anders dan een kaartje


Hallo bezoekers van mijn blog.
Ik heb weer een goed doel gevonden en wil hier voor graag ook even jullie aandacht vragen.
Dus als je even tijd hebt?

Op facebook heb ik een groep gevonden die mij heel erg aansprak.
Zoals enkele van jullie misschien nog wel weten het ik voor een tijd terug haak, brei en borduur werkjes gemaakt voor ook een goed doel en dat heeft mij veel voldoening gegeven.
Iets te kunnen beteken voor een ander, vooral kinderen die door de pech die ze op hun weg naar volwassenheid tegen komen, een beetje vreugde, liefde en een knuffel te geven.
Deze keer heb ik gekozen voor te vroeg geboren kindjes.

Zoals je hierboven in het artikel kunt lezen ga ik deze keer inktvisjes haken.
Wil jij misschien ook mee haken?, dat zou namelijk geweldig zijn.
Hoe meer, hoe beter is het motto.

Alleen zijn er wel wat (belangrijke) regels waaraan het inktvisje moet voldoen, maar dat alles staat op de groep duidelijk vermeld en tevens is het patroon daar ook te vinden.
Kan je niet haken maar wel breien?, geen probleem want daarvoor hebben ze ook een patroon.

Alle hulp is welkom.

Bedankt dat jullie even de tijd hebben genomen om deze post te lezen.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,

    Wat een prachtig doel heb je gekozen. Een schitterende foto heb je erbij geplaatst.
    Ik haak helaas niet dus kan niet meedoen.Wens jou héél veel sukses!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo sieta,

    Ik heb hier inderdaad al meer over gelezen maar kon nergens een site ontdekken. Hoe wonderlijk is dit dat dit inktvisje die couveusekindjes echt blijkt te helpen, super goed doel toch? Bedankt voor de link, ik ga nu kijken.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig! Ik haak ook en maak vergelijkbare diertjes vior te vroeg geboren kindje genaamd Earlybirdjes. Komt helemaal op hetzelfde neer. Als ik tijd heb zal ik ook een inktvisje haken.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.