Mijn Volgers

zondag 2 maart 2014

Challenge # 49 Time for Magnolia


Hallo lieve blogmaatjes.
Bij Time for Magnolia start vandaag weer een nieuwe (kerst) challenge.
Helaas had ik door omstandigheden geen mogelijkheid om een voorbeeld te maken. Maar om jullie toch wat inspiratie te geven heb ik even een "oudje" uit de kast gehaald.


Deze label had ik in 2012 al gemaakt, maar komt mooi overeen met de Bingo Grit van de challenge.
Dit is de opdracht;

Kies voor een, of meerdere rijtjes.
Voor de prachtige voorbeelden van mijn DT-maatjes kan je hier terecht.
Doen jullie weer gezellig mee?

Bij de volgende (Tilda) challenge zal ik weer met een nieuwe creatie komen.

Bedankt dat jullie weer eventjes langs zijn gekomen.



3 opmerkingen:

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.