Mijn Volgers

zaterdag 15 maart 2014

Challenge # 50 Time for Magnolia


Hallo bezoekers van mijn blog.
Zoals jullie waarschijnlijk wel hebt vernomen zit ik de laatste tijd erg weinig op blogger.
Tijd en druk met van alles is hier het probleem, misschien herkennen jullie dit wel.
Het is maar goed dat er af en toe een verplichting is waaraan ik gebonden ben en daarom toch wat hier op mijn blog kan laten zien.
Vandaag start er weer een nieuwe (reguliere) challenge bij Time voor Magnolia, deze keer is de opdracht "lent/spring".


Dit is dan mijn voorbeeld geworden, Tilda met "paas" eitjes in haar schortje.
Het afdrukje wederom ingekleurd met Derwent potloden.
De kleurtje die ik gebruikt heb zijn voor mij de lente kleuren, dus de opdracht is bij mij gelukt.
Het DP komt uit de restjes bak en het groene cardstok heb ik eens gekocht bij de boekenvoordeel.De bloemetjes van WOC, het stukje honinggraat is van Dutch Doobadoo en het veertje weet ik zo niet meer.
Alle randjes heb ik weer met de hand gestikt. Nog een labeltje, plakparels en lintje met een bedeltje eraan maken deze kaart compleet.


Kijk hier ook nog eens even om te zien wat mijn DT-maatjes aan prachtige voorbeelden hebben gemaakt.

Deze kaart doet mee bij;

Bedankt dat jullie weer even de moeite hebben genomen om langs te komen.




11 opmerkingen:

  1. Super mooie voorbeeldkaart Sieta,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute card sweet soft colours
    Thanks for joining us in the nick of time at Totally Tilda !! Lol
    Hugs Susie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken het helemaal Sieta, tijdgebrek is hier ook orde van de dag, maar je kaartje is schitterend.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Sieta!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super lieve en mooie kaart weer Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet de gebruikelijke volle Sieta-kaart maar wel weer heel leuk! Komt de pensioendag al in zicht??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tijd te kort komen herken ik ook wel, de ene week heb je er meer van dan de andere week haha. Je kaartje is in ieder geval een plaatje, er lief in mooie kleuren en leuke details.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,

    Het komt me o zo bekend voor, ook hier is het van hetzelfde laken een broek :-) Je kaartje is alleszins heel leuk geworden, helemaal Pasen.

    Fijn dat je met deze leuke lentecreatie meedoet met AnMaCreatief-challenge.

    Fijne zondag,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook hier te druk en te weinig tijd :-(
    Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Liefs Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel herkenbaar hoor , Sieta , drukte en weinig tijd voor bloggen.
    Geeft niks.
    Wat een heerlijk voorjaars-kaartje laat je ons zien !!
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.