Mijn Volgers

zaterdag 10 mei 2014

Challenge # 56 TFM Shabby Chic of Vintage


Hallo lieve bloggers.
Daar ben ik weer met een nieuwe kaart. Deze keer een heren/jongens kaart, wat ik zelf toch wel wat moeilijker vind om te maken. Volgens mij zijn er meer kaarten maaksters die ook liever een kaart voor een dame dan voor een heer maken.  Als je in blogland rond kijkt kom je maar enkel een heren/jongenskaart tegen, het zijn altijd van de prachtige vrouwelijke creaties.
Maar ja soms heb je er een nodig, dus daarom heb ik deze gemaakt.


Bij Time for Magnolia hebben ze een nieuwe challenge met de opdracht Shabby Chic of Vintage.
Dus dit is tevens mijn DT voorbeeld geworden.
Deze challenge worden wij gesponsord door Magnolia Rubberstamps met een geheime prijs. En die prijs is vast de moeite waard om aan deze challenge mee te doen.


Voor dit afdrukje heb ik maar weer eens mijn copic-markers onder het stof vandaan gehaald.
Deze kaart spreekt verder voor zichzelf en ik zal daarom deze post verder maar kort houden. Wil je toch nog iets weten, mag je het altijd vragen.
Doen jullie weer gezellig met onze challenge mee en wil je zien wat mijn DT-maatjes aan prachige voorbeelden hebben gemaakt, kijk dan even HIER.

Deze kaart doet mee bij;




14 opmerkingen:

  1. Erg stoer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaaaaaaal nergens aan te zien dat je het moeilijk vond Sieta, hij is eeenig!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, echt super mooi gemaakt hoor, ook prachtig ingekleurd.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik ben dus een van die dames die moeite heeft met mannenkaarten:) Deze ziet er inderdaad heel stoer uit, erg leuk afdrukje en mooi kleuren gebruikt, ziet er prachtig uit Sieta.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf en stoer kaartje Sieta heel mooi gedaan.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi sieta
    wat een leuke vrolijke kaart met cowboy edwin, en het geheel oogt toch stoer heel knap gemaakt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is goed gelukt hoor Sieta heel mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal geweldig deze stoere mannenkaart.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Crazy card for boys =) Love the colours and Edwin you used.
    Thanks for playing with us over Magnolia Mania Challenge.
    Hugs
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, inderdaad ook ik vindt mannen/jongens kaarten moeilijk.... maar heb ze toch nodig!
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card! Thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge Blog and hope to see you again next time!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely gorgeous card.
    Thanks for joining us at Simply Magnolia.
    Hugs. Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal top deze kaart, erg mooi gedaan!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.