Mijn Volgers

vrijdag 2 mei 2014

Kerstkaart Challenge #55 TFM

Hoi hoi lieve bloggers.
Ja jullie lezen het goed, ik heb een kerstkaart om aan jullie te laten zien.
De kerst inspiratie was de laatste tijd behoorlijk zoek bij mij maar hij begint weer een beetje terug te komen.
Moet ook wel want ik wil graag voordat de kerstkaarten drukte weer begint wat kaarten klaar hebben.
Volgens mij hebben meer kaartenmaaksters hier last van, want bij de kerst-challenge's zie je momenteel niet zoveel deelnemers.
Dus dames, begin net als ik weer aan je kerstkaarten zodat je aan het eind van het jaar geen stress hebt omdat je er nog zo veel wilt maken.

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden voor de kerst-challenge bij Time for Magnolia.
We hebben deze keer een bingo opdracht en hij is echt leuk om te doen.
Zoals jullie misschien kunnen zien heb ik alles uit deze bingo gebruikt op mijn kaart.

Het afdrukje heb ik ingekleurd met derwent potloden.
Komen jullie ook gezellig meedoen aan onze challenge?
Wil je nog wat meer inspiratie opdoen, kijk dan vooral even hier om te zien wat mijn DT-maatjes aan prachtige voorbeelden hebben gemaakt.

Deze kaart doet mee bij;

http://midweekmagnolias.blogspot.nl/2014/04/midweek-magnolias-88-texture.html
http://totallytilda.blogspot.nl/2014/04/totally-tilda-challenge-95.html
http://tildastown.wordpress.com/2014/04/26/challenge-102-anything-goes/
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/2014/04/challenge-93-lots-of-layers.html
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/05/challenge-67-newest-or-favorite-tilda.html
http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/2014/05/bows.html
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2014/04/nieuwe-challenge-bij-hobbyhome.html
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/2014/04/tues-challenge-anything-goes.html

Bedankt voor het langskomen en tot mijn volgende post.


20 opmerkingen:

  1. het is een lieve en hele mooie kerstkaart Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om trots op te zijn, supermooi!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi hoor Sieta!
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig net gisteren ook aan de kerstkaart Sieta maar geen Tilda en al helemaal niet vol met zo veel moois als bij jou....de teller staat op 7 dus ik heb ook nog heel wat te doen eer het december is!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat veel mooie details! Je kaart is echt schitterend. Fijn weekeinde, liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart! mooi voorzien met details.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn laatste kaart (tag) was ook voor Kerstmis, ik heb er pas 4 klaar voor komende winter maar het begin is gemaakt en eenmaal bezig is het best leuk. Jouw kaartje is echt heel erg mooi, lief afdrukje en je hebt geweldige kleuren gebruikt met mooi details, volop van alles te zien, heerlijk.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta,

    Hij is schitterend geworden!!!Maak ook af en toe een Kerstkaart om niet in de stres te schieten vlak voor Kerst, maar leuk vinden doe ik het niet in deze tijd :-(.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi sieta
    een erg mooie kerstkaart met al die leuke dingen erop!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, Sieta. Love all the pretty elements around Tilda. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige bomvolle kaart Sieta. Schitterend hoor!!
    Tis alweer zolang geleden dat ik hier geweest ben, dus het werd weer eens tijd.....haha!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Sieta!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card, thank you for joining us at Winter Wonderland.

    Deborah A

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A gorgeous card Sieta.
    I adore all your embellishments, so very pretty!

    Thank you for joining us at Totally Tilda challenge.
    Big hugs
    Elaine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soooo very pretty Thanks for playing the totally Tilda challenge
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card! Thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge Blog and hope to see you again next time!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow!! Your card is beautiful th very pretty colours and gorgeous detail.
    Thanks for joining us at Marvelous Magolia.
    Hugs, Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fabulous card, love the lush colours.
    Thank you for joining us at Midweek Magnolia's. Hope you will join us for our new challenge 'Pretty In Pink'.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.