Mijn Volgers

maandag 2 juni 2014

Challenge #58 bij Time for Magnolia


Hallo blogvrienden.
Vandaag start de laatste kerst challenge voor de zomerstop bij Time for Magnolia.
Dit is mijn DT bijdrage geworden.
Ik wou eens een clean en simpel kaartje maken maar dat valt helemaal niet mee vind ik.
Als je gewent bent om toch genoeg frutsels op je creatie te plakken, vind je zo'n kaart toch gauw een beetje kaal.
Dus die van mij is niet helemaal goed gelukt wat dat betreft.


Ik kon het niet laten om er toch nog wat bloemetjes op te doen.
Het afdrukje is ingekleurd met Derwent potloden en alle randjes zijn aangezet met walnut stain.


De challenge opdracht is deze keer "alles mag met kerst" en dat is ruim van begrip toch.
Dus wat houd je tegen om met ons mee te doen, kan je mooi alvast je kerstkaarten voorraad aanvullen.
Ook mijn DT-maatjes zijn met deze opdracht aan de slag gegaan en het zijn weer prachtige voorbeelden geworden om jullie te inspireren. Je hebt een hele maand de tijd om je creatie te maken en daarna kan je lekker van je welverdiende vakantie genieten zodat je daarna weer met frisse moed aan de hobby kan.
Want ja, dan is het inmiddels alweer september en voordat je het weet staat de kerstman alweer voor de deur.

Ik wens iedereen een fijne en zonnige week en bedankt dat je weer langs bent gekomen.


7 opmerkingen:

  1. prachtige kaart en voor een cas kaartje is het best wel vol, maar ik vind persoonlijk caskaartjes niets aan, dus is dit veel leuker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een mooi lief kertskaartje Sieta.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Sieta.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel goed uit.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOO Wat is deze weer mooi Sieta, ik vind Caskaarten ook moeilijk en eindig uiteindelijk ook met "teveel" erop haha, dit is wel een schatje hoor.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje weer. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.