Mijn Volgers

zondag 8 juni 2014

Challenge # 59 bij Time for Magnolia

Hallo allemaal.
Er is weer een nieuwe challenge gestart bij Time for Magnolia en hiervoor heb ik dit kaartje gemaakt als mijn DT bijdrage. Het thema is deze keer "het is zomer!" Passend bij het mooie weer wat wij dit Pinksterweekend hier hebben. Helaas mijn laatste bijdrage als DT-member. Na lang wikken en wegen heb ik besloten om te stoppen. Het was een moeilijke beslissing maar er zijn nog zoveel leuke andere dingen die ik graag wil doen en daar is nu gewoon niet genoeg tijd voor over. Na 4 jaar intensief kaarten maken, waarvan de laatste half jaar al iets minder, zal het kaarten maken hier voorlopig even op een laag pitje komen te staan. Helemaal ermee stoppen doe ik niet, maar ik ga voorlopig even wat anders doen.
Maar nu even over deze challenge.

Ik heb voor de kleur paars gekozen, dat is een van mijn lievelings kleuren en het afdrukje is ingekleurd met distress inkt.

Bij deze challenge hebben we ook weer een gastdesigner call.
Je kan weer met je creatie aangeven dat je graag voor 2 maanden gastdesigner wilt zijn bij Time for Magnolia. Het zal de 2 maanden na de zomerstop zijn. Dus zet even, als je meedoet, achter je naam GD.
Ik ga weer verder genieten van het mooie Pinkster weer en ik wens jullie nog een fijne 2e Pinksterdag met mooi weer.


10 opmerkingen:

  1. Je zegt in ieder geval met een beeldige kaart gedag Sieta. Ik had al het gevoel dat de pret er een beetje af was bij je dus een verstandig besluit even wat anders te gaan doen. Geniet er van en wie weet tot ziens in blogland!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een prachtig zomers kaartje Sieta heel mooi gedaan.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Sieta.groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en super ingekleurd.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi sieta
    wat een prachtkaart en ja die kleur vind ik ook altijd heel mooi je heb er een super zomerse kaart van gemaakt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Sieta, echt een plaatje. Soms is het lastig om keuzes te maken maar kan het niet anders, je kunt nu eenmaal niet alles doen. Gelukkig hou je je blog nog aan dus zullen we vast wel weer wat leuks zien ook al is het iets anders dan een kaart.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Sieta, jammer dat je het kaartenmaken even op een laag pitje zet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.