Mijn Volgers

vrijdag 21 november 2014

Even weer een berichtje van mij



Hoi hoi lieve bloggers.
Het is hier een aardige tijd stil geweest op mijn blog en dat had verschillende persoonlijke redenen. Maar ik zit niet stil zoals je in dit bericht kunt zien.
De gebruikelijke stempel kaarten kom ik op dit moment niet aan toe, maar wou wel graag familie en vrienden een eigen gemaakte kerstkaart sturen.
Ik heb een Silhouette Cameo en daarmee kan je o.a. ook kaarten maken.
Dit zijn print and cut kaarten, dus eerst de plaatjes op cardstock printen en daarna door de machine uit laten snijden.

~~~~~~
~~~~~~
~~~~
~~~~~~
~~~~

~~~~~~
~~~~

Ik ga kijken als ik er nog wat kan maken, zo ja dan laat ik ze de volgende post hier wel zien.

Bedankt voor het langs komen.




7 opmerkingen:

  1. Blij dat we weer van je horen.De kaartje zijn heel mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sieta
    fijn om weer iets van je te lezen en te zien want je kerstkaarten zijn stuk voor stuk erg mooi en vrolijk
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaarten Sieta, leuk weer eens tehoren en wat tezien en dat het goed met je gaat.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je er weer bent, Mooie kaartjes heb je gemaakt.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk weer wat van je te zien, heb je wel gemist hoor. Je kaarten zijn schitterend en hopelijk gaan we weer meer van je zien.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwwwwww wat zijn ze gaaffffff
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn weer wat van je te "horen"
    Het zijn schitterende kaarten.

    Mag ik hier gebruik maken om jouw en je dierbaren fijne feestdagen toe te wensen. En een mooi en creatief 2015

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.